dimarts, 12 d’abril del 2011

Besucs que es besen

-         Et cases amb mi?
-         Que si vull cafè? A aquestes hores de la nit?
-         Home, si em permets ser la teva cafeïna les 24 hores del dia no et diria pas que no. Sóc més de Cacaolat, per això, ja ho saps.
-         Està desapareixent...
-         El què?
-         El meu amor cap a tu.
-         Vaja, ni en Ruiz-Mateos ni tu m’estimeu.

(Silenci) (Ella riu)

-         Diguéssim que m’agrada entre poc i massa que callis de cop.
-         “El silencio es el mayor de los gritos, no?”
-         Sí, sí. Això deia aquell amic d’en Nietzsche amb nom de xòpet.
-         Schopenhauer.
-         Saps que ho he fet expressament perquè m’encanta que em corregeixis.
-         I a mi m’encanta que t’equivoquis expressament per poder-te corregir.
-         Això està derivant en el joc d’alumne-professora. No toquis la meva debilitat…
-         Realment sóc la teva perdició.
-         Benedicció, tonta. Sona massa catòlic, tontaina. Saps de sobres que sóc un pecador de la praderarrrrr.

(Silenci) (Ella riu)

-         Les imitacions d’en Chiquito no són el meu fort. Per què rius?
-         Per no plorar.
-         Que n’ets d’original, maca. Precisament l’altre dia pensava que després de tot el sofert havia arribat a trobar el gaudi en cada llàgrima.
-         Massoquisme?
-         Idiotisme? O idiotesa, vaja. Diguéssim que jo havia creat un mar de dubtes a base de llàgrimes absurdes. Una mica de Dying Softly d’aquest dramàtic al que tu i jo estem abonats, you know.
-         Amor pur, del bo. Hi creus?
-         Jo no me’n cansaré mai de buscar-lo al teu costat. Fes-te’n a la idea.
-         Mai no és massa tard per tornar a començar.
-         Sí, però jo sóc més de Els Pets, ja ho saps.
-         Ets una mica Manel-ic, no? Ara que estem en tema de grups catalans m’ho has recordat.
-         -Ic. -Ic. Home, el teu nom ja quadra amb el de la prota. Només falto jo. Me’l canvio i cap problema.
-         Ho faries?
-         Sí, anem-hi, sí, que allà es perdona tot; que no és com aquí baix, on tot se corromp. Quin fàstic. Que allà dalt,  fins els cossos en la neu se conserven: ves què faran les ànimes!”.
-         M’ho prendré com un sí, doncs.
-         I doncs, fugim per sempre?
-         Demà tinc classe de nou a onze del matí.
-         Jo de tres a cinc de la tarda.
-         I tu vas de Manelic? En Manelic no tenia classes normalment. Era més de cuidar ovelletes i de matar a llops.
-         Ets tu la que vas de bohèmia i segueixes amotllant-te als patrons.
-         Els dos els seguim.
-         Som igual d’hipòcrites, doncs?
-         Ens mola anar de rebels.
-         A mi em moles tu, tia.
-         Què? Em vas d’emo i t’has tallat la vena romàntica?
-         Aquí m’has fet massa gràcia. Riuria si no fos perquè només penso en besar-te.
-         Ara no em va massa bé, ja ho saps. És dia parell, que tu solies dir. Si fos imparell...
-         Era només un joc de nens quan vam començar i se’ns en ha anat de les mans.
-         Vam madurar amb mà dura, doncs.
-         Jo sí. Tu ets tu.
-         Jo sóc jo.
-         I els dos qui som?
-         Nosaltres!
-         Molt aguda, nena. Sempre he pensat que tens un do pels pronoms.
-         Per què?
-         Perquè pensaves en tu i en mi, i l’oblidaves a ella. No creies en el vosaltres i sabies que esdevindríem un nosaltres.
-         I quan érem nosaltres tu vas deixar de ser tu, i jo no era, perquè jo vull ser només jo, de moment.
-         M’incites a escriure, i m’excites massa. Em tortures el pensament. T’hauré de denunciar, preciosa.
-         Bombonet, sisplau.
-         Más a mi favor. Els Ferrero Rocher només es comercialitzen quan ve la calor. És abril i estem a 30 graus.
-         A l’agost en les temperatures s’enfilaran fins els 40.
-         I fins llavors què?
-         El bombonet no sap què vol ser, però sap qui vol ser i sembla tenir clar amb qui no vol ser, però tampoc n’està segura del tot.
-         Temps? Més temps?
-         Saps que sí.
-         Sé que el temps em comença a pesar massa, però tens raó. De fet, puc esperar tota la vida. Sé qui vull ser i serem el que vulguem ser.
-         Exacte. Avui estàs massa “on fire” i em fas por perquè dius que t’excito. Són dos senyals de que vas cremat, no?
-         Calla. 
-    No vull.
-    Doncs et callaré com abans... Jo només anhelo els teus llavis. Fa massa que no els tasto i ENS trobo a faltar.
-         No…

                                             (I la va besar i ella no s’hi va resistir) 




1 comentari: