dimecres, 11 de maig del 2011

Engrunes fugisseres


Despulla la meva ànima amb els batecs del teu cor.
A cada batec més nu; més pur; més teu.

Parlem sense paraules.
Només vull sospirs; gemecs.

I ara parla fort.
Per callar les veus que dins meu em maltracten.

I ara ofega’m.
Assedegat, respiraré del teu aire.

Pequem.
 De les confessions no en tindrà cura un cura.

Trenca’m a bocins.
Refés els trossets esberlats. Són tot teus.

No somiïs dormida.
Plegats, no acluquis els ullets. Ja romans desperta.

Somriu.
O il·lumina’m, vaja.

Afrancesats, ens entonaré de forma améliana:
Sans toi, les émotions d'aujourd hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.

I és que quan em mires, tot és serenor.
Dos immensos fars oceànics il·luminen el meu (nostre) camí.

T’estim. T’estim. T’estim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada