dimecres, 18 de maig del 2011

Autoengany modern

Avui sí! Toca passar pàgina i oblidar-se del punt. És moment de passar al punt i a part.

Aquesta ment malaltissa ja t'ha anomenat Júlia.
En tens vint-i-cinc.

Prediccions que em complauen…

Seràs tímida si no xerres i simpàtica si no calles ni sota l'aigua.
Seràs fidel i m'estimaràs amb devoció tot i que el butaner ens visiti massa sovint i tinguem gas natural.
Seràs de temperament estable, tot i que quan discutim la meva testa perilli quan tu, vaixella en mà, la confonguis amb una diana.
Seràs primmirada amb uns gustos culinaris sublims, tot i que el meu estómac no opini el mateix quan aboqui la teva "fondue" vàter avall.

Procediment abastable…

Còctel ardent de Dry Martini, San Francisco i Daiquiri amb un bon Sant Hilari i les cuixes et cremen.

Motius evidents…

Que tot i que això et soni massa líric, aquesta nit jo no m’estic per romanços. “Estic mort d’amor” i necessito la teva companyia per ressucitar. Jo no sóc Jesucrist, nena; i vull arribar a la quarantena.

Resultat esperat…

Gata en zel, ja t’he engatussat per compartir crits i son.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada